به گزارش الفبا، دانشگاه زیبای من به سلسله جشنواره‌های عکس دانشجویان از مناظر و طبیعت دانشگاه بوعلی سینا است که مهمترین وجه‌اش دانشجویی بودن آن است و توسط رسانه دانشجویی الفبا برگزار می‌شود.


این جشنواره برای اولین بار در آبان95 برگزار شد و نزدیک به 180 عکس ارسال شد که در نهایت با آرا دانشجویان در نظرسنجی کانال تلگرام الفبا عکس ارسالی الناز رشتی، دانشجوی علوم سیاسی از پشت محوطه دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی بعنوان برترین عکس این جشنواره انتخاب شد و جایزه این جشنواره را کسب کرد.


10 تصویر باورنکردنی از دانشگاه بوعلی سینا در سال 95

بعدها الناز رشتی در گفت و گویی اختصاصی با پایگاه خبری صدای دانشجو تاکید کرد که در دوره‌های عکاسی شرکت نکرده اما به عکاسی علاقه‌مند بوده و این جشنواره محک خوبی برای استعداد دانشجویان است.


متن مصاحبه برگزیده دانشگاه زیبای من با صدای دانشجو


دومین دوره این جشنواره در زمستان95 برگزار شد و در نهایت عکس ارسالی سپیده رفیعیان، دانشجوی زبان و ادبیات فارسی از منظره رنگین کمان محوطه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا بعنوان عکس برتر معرفی شد و جایزه ویژه جشنواره را کسب کرد.


10 تصویر باورنکردنی از دانشگاه بوعلی سینا در سال 95


سومین دوره این مسابقات از ۱۹ فروردین امسال آغاز شد و ۲۲ اردیبهشت به پایان رسید و در روز ۲۴ اردیبهشت در دانشکده علوم پایه جشن اختتامیه برگزار شد.

بنابر آرا هیات داوران این مسابقات، عکس ارسالی مهسا یوسفی دانشجوی ارشد فیزیک دانشگاه بوعلی سینا از محوطه زمین چمن دانشگاه برترین عکس، و عکس‌های ارسالی دانیال فرجی، دانشجوی مهندسی کامپیوتر و مریم دشتیان، دانشجوی مهندسی مواد از محوطه‌های دانشکده اقتصاد و دریاچه دانشگاه دوم و سوم شدند.



همچنین در این مراسم عکس ارسالی نیما صادقیان، دانشجوی مهندسی کامپیوتر از دریاچه دانشگاه به انتخاب دانشجویان محبوب‌ترین عکس این دوره مسابقات شناخته و از آنان تقدیر شد.



مهمترین ویژگی دانشگاه زیبای من را خودجوش بودن آن، بهره گیری از شبکه‌های اجتماعی و غیر نفتی بودن آن به‌معنی عدم وابسته بودن به بودجه‌های دولتی است و قرار است در چهارمین دوره این جشنواره نیز همین مباحث پیگیری شود.

 

 

انتهای پیام/